Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- м.Львів, вул.Курмановича 9. Для отримання товару заздалегідь узгоджуйте час з нашим менеджером по телефону: +38 (093) 280 51 74.
Способи оплати
- номер картки 4149 6293 5966 9017 Шопський Андрій.
Гарантія:
Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару належної якості.
Відповідно до статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов:
- Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю);
- товарний вигляд збережений, тобто, залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді.
Оскільки інтернет-магазин доставляє товар по всій території України, відлік цього терміну ми починаємо не з дня замовлення та оплати товару, а з дня отримання товару поштою. Заміні чи поверненню підлягають лише нові речі, повний комплект товару, етикетки всі цілі.
Додаткова інформація про доставку та оплату:
Вартість доставки оплачує покупець.
При доставці в регіони також є можливість замовити додатково доставка до під'їзду або безпосередньо в квартиру. Дана послуга оплачується покупцем додатково узгоджується заздалегідь! Товар, який відправляється в інші міста України, страхується нашою компанією в обов'язковому порядку. Прохання перевіряти якість і зовнішній вигляд товару на складі перевізника до моменту підписання документів про прийняття, в іншому випадку, якщо покупець не перевірив вантаж і виявив дефект після оформлення документів про прийняття товару, претензії до зовнішнього вигляду не приймаються і страховка на товар є недійсною. БУДЬТЕ УВАЖНІ!
При доставці в регіони також є можливість замовити додатково доставка до під'їзду або безпосередньо в квартиру. Дана послуга оплачується покупцем додатково узгоджується заздалегідь! Товар, який відправляється в інші міста України, страхується нашою компанією в обов'язковому порядку. Прохання перевіряти якість і зовнішній вигляд товару на складі перевізника до моменту підписання документів про прийняття, в іншому випадку, якщо покупець не перевірив вантаж і виявив дефект після оформлення документів про прийняття товару, претензії до зовнішнього вигляду не приймаються і страховка на товар є недійсною. БУДЬТЕ УВАЖНІ!